رمضان در خانه ما(۲)

۱ـ امروز بدجوری تشنه ام شده بود.لبام از خشکی به هم چسبیده بودند.
 این هم نتیجه سحری ماکارونی خوردنه. ای امین خدا بگم چی کارت کنه. کارد بخوره به اون شیکمت امین!
از دم افطار گیر داده بود به مامان که سحری ماکارونی درست کنه. مامانم که قربونش برم؛ وقتی ماکارونی درست می کنه؛ هفت قلم ادویه توش می زنه؛ از ادویه مخصوص ماکارونی گرفته تا ادویه هندی و چینی و ... اخیرا هم که بابا از لبنان ادویه عربی اورده!! نمی دونم بابا که برای نمایشگاه کتاب اونجا رفته بود؛ چه جوری مغازه ادویه فروشی رو پیدا کرده!!؟

ولی خب ماه رمضونی که توش تشنگی نباشه که ماه رمضون نمی شه.

به این فکر می کنم که چند تا ماه رمضون رو تا حالا گذروندم که اخرش فقط تشنگی و گرسنگی نصیبم شده؟

خدایا مگر رسولت نگفت که ای مردم! ماه خدا با برکت و رحمت و مغفرت به شما روی اورده؟

پس از اون رحمت بیکرانت؛ از اون برکت بی پایانت: از اون مغفرت فراگیرت؛ نصیب ما هم بفرما...

۲ـ محمود تلفن زد و گفت: برای شب پنجشنبه جایی قول نده که افطار خونه ما دعوتی
بهش گفتم بجز من دیگه کیا دعوتند؟
گفت: همه بچه ها رو گفتم. سعید با خانمش؛ منصور با خانمش ؛ علی با خانمش..
تو هم اگه تا شب پنجشنبه برای خودت یه خانم دست پا کردی که هیچ؛ و الا افطار بی افطار!!

ببین تو را خدا ... اخه این چه جور افطار دعوت کردنه

۳ـ راستی یه سفارشم امین کرده که البوم برکت محمد اصفهانی رو خصوصا ترانه ماه نو که به ملودی عربی خونده شده و شعرش از علی معلمه رو گوش کنید 
طفلی امین؛ از اون وقت که فهمیده من وبلاگ دارم خیلی این در اون در می زنه که ادرس وبلاگ رو گیر بیاره

ولی کور خوندی امین خان!! جالب اینجاست وقتی هم که کم می اره می گه
 من از این قرتی بازی ها خوشم نمی اد.


مثل همیشه دعا سر سفره افطار یادتون نره.اینم بگم که من نیم ساعت زودتر برای دوستان دعا می کنم.
 می دونین که مشهد نیم ساعت زودتر اذون می گن
.

نظرات 9 + ارسال نظر
من شنبه 16 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:28 ب.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com/

سحری و ماکارونی؟!!!
خدا منو بکشه اگه به همچین بلایی گرفتار بشم! راستی این جریان زودتر اذان گفتن تو مشهد راسته یا دروغکی گفتی شیطون؟! اگه راسته تا سال دیگه ردیف کنیم پاشیم بیایم مشهد! خوبی شرقی بودن همینه دیگه!

تلخ شنبه 16 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:33 ب.ظ

امین عینه این داداشی شیطونه من می مونه (;
آین ادویه ها هم خیلی باحال بودند
چه دوست باحالی داری ((:
آپتم خیلی باحال بودش (;
چه جالب این آهنگ رو الان دارم دانلود می کنم (:
امین اگه بخواد آدرس وبلاگت رو پیدا کنه خیلی راحت می تونه این کار رو بکنه چون این بلا سر خودم اومده:D :))
آخه مگه ما چه گناهی کردیم که باید نیم ساعت بیشتر گرسنگی بکشیم ای خدا مگه ما با مشهدیها چه فرقی داریم (((((((((((:
برای تمام لحظه هات دعا می کنم
تو هم منو از دعا فراموش نکن.

شوالیه سیاه شنبه 16 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:00 ب.ظ http://bestshovalieh.blogsky.com

سلام
ممنون که کلبه ام را روشن کردی
وای بر ما که از این سفره الهی که افتاده بی نصیب باشیم
دوستدار شما

یحیی یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:29 ق.ظ http://roze-sahra.blogsky.com

سلام همشهری !!!!!!
چطوری؟
فرا رسیدن این ماه مبارک رو بهت تبریک میگم
مارو هم فراموش نکنی!!!!!!
منم دعا برای تو دوست گلم رو هیچوقت فراموش نمیکنم
شاد سربلند باشی......یا علی

الناز یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:45 ق.ظ http://mesleelnaz.blogsky.com

سلام ... سحری و ماکارونی؟؟؟؟؟؟ ای ول واقعا.....
باید هم تشنگی بکشی .... با اون همه ادویه... :-)
ببین پارسا من کی گفتم یه خبری هست که تو هی حرف خانم و ... رو میزنی.... حالا ببینیم کی میگی .... حتما یکی رو پیدا کردی که مسئله رو هی مطرح میکنی... در هر صورت من که پایه ام برای عروسی رفتن .. حالا هر جا باشه...(چشمک)..........
من رو سر سفره ی افطار یادت نره(تازه اون هم مخصوص)
بای

مسافر یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:05 ب.ظ http://www.jademarefat.blogsky.com

سلام :)) خیلی با صفا بود ٬
هم خندیدم و هم ... :) خوشم میاد همه جانبه آپ می کنی ...
منم با الناز موافقم ۱ کاسه ایی زیر نیم کاسه اس .. حالا نمی خواد هی مقدمه چینی کنی .. برو سر اصل مطلب D:

با خط سبزتم آمین گفتم :)
شما همچنان مارو از دعای خیر تون فراموش نکنید ٬ حالا
۳۰ مین جلو و عقب نداره

سارا یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:28 ب.ظ http://ghabekhali.blogsky.com

سلام!
مرسی از اینکه باز اومدین! اول اینکه بگم خوش به حالتون که تو خونه این و واسه یه سحری... مجبور نیستین نصفه شب بلند شین برین سلف! من که ۴ ساله ماه رمضون افطازیای مامانمو از دست دادم و...تازه من نمیدونم مگه ماکارونی چشه؟ خواهر من که اونم تازه دو ساله از نعمت تو خونه بودن محروم شده! کلی ماکارونی دوست داره اصلا هم تشنه اش نمیشه! و اگه لطف کنین نظراتتونو درباره ی عدل الهی تو صفحه ی نظرات بنویسین یا برام میل بزنین ممنون میشم!

کار بد دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:16 ق.ظ http://www.karebad.com/

برین خدا رو شکر کنین که الان بعد از افطاره و وگرنه من از تشنگی و گشنگی خوندن بلاگتون دیگه دوووم نمی اوردم . .: پی !!

سیده زینب دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:57 ب.ظ http://www.zenab59.blogsky.com

سلام علیکم...تقبل الله اعمالکم.. موفق باشی..به ماسری بزنید ممنونم ...التماس دعا یا زهرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد