در گوشی

 

اینو فقط در گوش تو می گم چون امشب اینو خدا در گوش من گفت:


خدا به من گفت:

 من به داوود پیامبر گفتم : مرا در روزهای شادی و نعمت یاد کن تا دعای

تو را در روزهای سخت زندگی ات، مستجاب کنم...


حالا می فهمم چرا دعا هام توی روزهای سخت زندگیم مستجاب نمی شه

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:17 ب.ظ

کم پیدایید آ قای دکتر
روزها خوب میگذرن یا بد ؟

صبا جمعه 9 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:36 ق.ظ

ای بنده ی من هنگامی که با من سخن می گویی من چنان به سخنانت گوش می دهم که گویی فقط همین یک بنده را دارم. و تو چنان از من غافلی که گویی چندین خدا داری.
.........................
............................
.............................
..................................
.........................................
..................................................
..........................................................

قاصدک بی خبر جمعه 9 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:04 ب.ظ http://qa3dak.blogsky.com

هر وقت یاد خدا هستم آرامم هر وقت آرامم شادم ....
یاد این شعر بی ربط یا شایدم با ربط افتادم....نازم به ناز آن کس ننازد به ناز خویش
مرا به ناز فروشان نیاز نیست
تا خدا بنده نواز است به بنده چه نیاز است؟

خوش باشی :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد