تولد

Lupe__s_Birthday_Card_by_LadyLaryssa.jpg

تولدت

      مبارک

Happy%20Birthday%20Sign2.jpg

 

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:23 ق.ظ http://www.saheleparvaz.blogsky.com

آدمهایی هستند که روز تولد یا شب تولد ندارند هر روز از آمدن خود شادند فقط به روز تولد خود بسنده نمی کنند امیدوارم تو هم از همان ها باشی شب تولد تو همه ی شبهاست
...........
..................
.....................

ممنونم از این جشن تولد زیبا و باشکوه...
داشتم با خودم فکر می کردم چه حیف شد که نوزده اذر گذشت و برای روز تولدم هیچ پستی ننوشتم که با این هدیه تولد سوپرایز شدم...
دعا کن من از همون ادمایی بشم که گفتی هر روز از امدن خود شادند...
صد دنیا ممنون صبا جان.

[ بدون نام ] جمعه 23 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:37 ق.ظ

انتظار !
این نخستین درسی بود که درباره ی عشق آموختم.روز باز می ماند،هزار نقشه می کشی،هر گفتگوی ممکنی را تصور می کنی،قول می دهی رفتارت را در مورد مسائل خاصی عوض کنی و هم چنان بی قراری تا محبوبت بیاید. و بعد دیگر نمی دانی چه بگویی.آن ساعت های انتظار به تنش تبدیل می شود و تنش به ترس می گراید و ترس باعث می شود از نشان دادن احساساتمان خجالت بکشیم.

صبا شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:36 ق.ظ

سلام
خوبید انشالله
ایمیلتون رو چک کنید
ممنون
در پناه حق

مسافر دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:19 ب.ظ http://ghasedak303.blogfa.com

سلام
تفلدت مبارک
دیگه مرد شدیا :))
باید یه فکری به حالت بکنم ... !!
از اون مسج ها جه خبر
دیگه خسته نبودی که بهت خسته نباشید بگن :))
این فرصت ها غنیمته !! از دست نده
ایشالله عاقبت بخیر بشیم :)
یا علی
منم دعا کن . دعات من کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد