تا شقایق هست....

shirazi3..jpg

دوست یک  واژه است

واژه ای که از لب فرشته ها چکیده است

دوست نامه است

نامه ای که از خدا رسیده است

نامه ی خدا همیشه خواندنی است

توی دفتر فرشته ها

واژه ی قشنگ دوست

همیشه ماندنی است

....................................................

پی نوشت:

1)به اطلاع تمامی بازدیدکنندگان گرامی می رسونم

که این پست توسط من(صبا)آپ شده

استاد مثل اینکه سرشون خیلی شلوغه

2)راستی از تمامی دوستان گرامی خواهشمندم

در صورت رویت استاد مارو بی خبر نذارید

3)در آخر، یک کلام با استاد:

ببخشید بی اجازه آپ کردم

ولی اینه...........

تا شما باشی که بی خبر نذارید و برید

هرجا که هستید شاد باشیدو موفق

 

 

نظرات 31 + ارسال نظر
سارا جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:06 ق.ظ http://ghasedak

سلام صبا جونم دستت درد نکنه مادر ... کلی دلمون وا شد ... یه کم بیشتر بتکون این خلوتکده رو ...
خیلی دیگه خلوت شده !!! خالی از سکنه

دختر منتخب جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:30 ب.ظ http://sin-city.blogsky.com

من فکر کردم وبلاگ من در اثر تششعات مشکل پیدا کرده اما نگو که دوستان مارو فراموش کردن

دختر منتخب دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:58 ق.ظ http://sin-city.blogsky.com

آپ شدم ۴پست عقبی

صبا پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:15 ق.ظ

سلام
سارا جان خواهش می کنم
قابل شما رو نداشت
ولی اعتراف می کنم
که خلوت این تنهایی فقط به دست صاحبش خوب تکونده میشه
به هر حال امیدوارم آقا پارسا هرچه سریعتر به این خلوتکده یه سری بزنن
بی معرفتیه که بخوان ....
دل همتون شاد
غمهاتون کوتاه

صبا سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:05 ق.ظ http://WWW.SAHELEPARVAZ.BLOGSKY.COM

زندگی بر سه چیز استوار است
امید ، صبر ،گذشت
کسی که هریک از اینها را داشته باشد هرگز فرو نمی ریزد
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کجایید شما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آخه...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سارا چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ق.ظ

سلام
صدامی پیچه
الو
عیب نداره ماعادت داریم
ظرفیت مون بیشتراز این حرفاس

پارسا پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:49 ق.ظ

هر آنکه جانب اهل خدا نگهدارد
خداش در همه حال از بلا نگهدارد
حدیث دوست نگویم مگر به حضرت دوست
که اشنا سخن اشنا نگه دارد
گرت هواست که معشوق نگسلد پیمان
نگاه دار سر رشته تا نگه دارد
صبا! بر ان سر زلف ار دل مرا بینی
ز روی لطف بگویش که جا نگه دارد!!
فال امروز بعد از نماز صبح ...

خوش آمدی...
التماس دعا...

دختر منتخب دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:50 ب.ظ http://sin-city.blogsky.com

سلام من آپ شدم

صبا سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:40 ق.ظ http://WWW.SAHELEPARVAZ.BLOGSKY.COM

تو همچو صبحی و من شمع خلوت سحرم
تبسمی کن و جان بین که چون همی سپرم
چنین که در دل من داغ زلف سرکش توست
بنفشه زار شود تربتم چو در گذرم
بر آستان مرادت گشاده ام در چشم
که یک نظر فکنی خود فکندی از نظرم
چه شکر گویمت ای خیل غم عفاک الله
که روز بیکسی آر نمی روی ز سرم
غلام مردم چشمم که با سیاه دلی
هزار قطره ببارد چو درد دل شمرم
به هر نظر بت ما جلوه می کند لیکن
کس این کرشمه نبیند که من همی نگرم
به خاک حافظ اگر یار بگذرد چون باد
زشوق دردل آن تگنا کفن بدرم
....
فال بلافاصله بعد از خوندن کامنت ها
....
....
خوش آمدید....

... چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:30 ق.ظ

منتظر....

سارا چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:50 ب.ظ

وای مشاعره اس
میم بدم ...
میازار موری که دانه کش است
که مادرش در تگزاز هفت تیر کش است


ت بده

سارا یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:53 ق.ظ

صبا جون ت بده خوب
اینجا که کسی نیست بیا مشاعره ... :))

صبا سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:53 ق.ظ

سلام سارا جان
بله عزیزو کاملا موافقم دکتر خوب ابنجا سرکارمون گذاشتن
می دونید تریپ استادانه رفتار کردن
یه سر مشقی واسمون گذاشتن و رفتن
حیف که الان حس مشاعره ندارم
والا پایه ام
انشالله دفعه بعد
شاید تا اون موقع یه تکلیف دیگه بدن بهمون

سارا چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:42 ق.ظ

تو نیکی می کن و در دجله انداز
منم شیرجه می رم درش می یارم
:))
میم بده
یه امتیاز منفی برات ثبت شد :)

صبا پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:57 ب.ظ

من در این کوچه
به دنبال پری می گردم
که شکسته شده از بال دلم

خوبه!!!!!!!!!!!!!!!!۱

... دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:17 ق.ظ

امشب به قصه ی دل من گوش می کنی
فردا چو قصه مرا فراموش می کنی

سارا سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:14 ب.ظ

ای ول یه پایه دیگه برا مشاعره:
ی بدم
یار با ماست چه حاجت که زیادت طلبیم
دولت صحبت آن مونس جان مارا بس

صبا چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ق.ظ

سایه ای بر دل ریشم فکن ای گنج روان
که من این خانه به سودای تو ویران کردم
اینم من...

سارا پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:40 ق.ظ

ما چو دادیم دل و دیده به طوفان بلا
گو بیا سیل غم و خانه زبنیاد ببر

صبا پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:23 ق.ظ

زندگی دفتری از خاطره هاست
یک نفر در دل شب
یک نفر در دل خاک
یک نفر همدم خوشبختی ها ست
یک نفر همسفر سختی هاست
چشم تا باز کنیم عمرمان می گذرد
ما همه همسفریم

[ بدون نام ] دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:59 ق.ظ

دوست یک واژه است

واژه ای که از لب فرشته ها چکیده است

دوست نامه است

نامه ای که از خدا رسیده است

نامه ی خدا همیشه خواندنی است

توی دفتر فرشته ها

واژه ی قشنگ دوست

همیشه ماندنی است

... چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:54 ق.ظ

او را گرفتند به جرم چیدن یک شاخه گل
زیرا که دستانش بوی گل می دادند
و هیچ کس فکر نکرد که
شاید
گلی کاشته باشد..........

admin یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:48 ب.ظ http://p30stars.net

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم و فرومی آموزشی،علمی ، تخصصی و عمومی برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردم. فروم دارای تالارها و انجمن های متنوع و تخصصی در زمینه های مختلف است. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم امیدوارم یاری رسان و همکار ما در این مسیر جدید باشید .

درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.

منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
www.p30stars.net

آرش چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:46 ب.ظ http://arashjavadi.blogsky.com

جریان چیه؟

[ بدون نام ] شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:41 ب.ظ

اگه فهمیدید ما رو هم بی خبر نذارید...

صبا(ن.و) شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:55 ب.ظ

التماس دعا

صبا چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:22 ق.ظ

عیدتون مبارک

صبا شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:59 ب.ظ

؟

صبا دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:24 ب.ظ

سلام عرض می کنم خدمت مدیریت محترم وبلاگ
که اگه اشتباه نکنم من بیشتر تر از خودشون اینجا سر می زنم
دوست عزیز دیگه نمیاید این ورا
نکنه دیگه اینجا تعطیل شده و.....
یا نه ما سعادت نداریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اجباری که نیست خب .....
ولی دلمون تنگ شده با اجازه
بد نیست یه صفایی به این خلوتکده بدید
ای بابا این چه وضعشه تولد امام رضا هم اومد و گذشت اینجا آپ نشد.....................
دیگه دیگه....................
من که همیشه واسه خودم میام اینجا و کامنت هم میذارم
من رفیق وفادار این خلوتکده ام
تهناش نمیذارم
به هر حال.....
من از جانب مدیریت خلوتکده میلاد امام رضا رو خدمت همه رفقا تبریک عرض می کنم و
از جانب خودم از همتون التماس دعا دارم
................
.........................
..................................
از اونایی هم که به احتمال ۹۹ درصد امشب حرم می تونسن باشن التماس دعا دارم{ چشمک}
سلام من رو هم به آقا برسونید
.........................
پی نوشت های تکراری:

دوست یک واژه است

واژه ای که از لب فرشته ها چکیده است

دوست نامه است

نامه ای که از خدا رسیده است

نامه ی خدا همیشه خواندنی است

توی دفتر فرشته ها

واژه ی قشنگ دوست

همیشه ماندنی است
................................
بله اینطوریاست


سارا سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:03 ق.ظ http://ghabekhali.blogsky.com

سلام
دلم واسه نوشتن تنگ شده....
واسه دوستای قدیمی...
شما که هنوز عوض نشدین. سال به سال آپ نمیکنین!

صبا(ن.و) یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:24 ب.ظ http://www.saheleparvaz.blogsky.com

خیلی خوشحال شدم از دیدن کامنتتون....
خیلی بیشتر از اونچه که فکر بکنید
ولی راسش خیلی دلم می خواد بدونم ادامه ی هر چندی که نوشته بودید چیه؟
میشه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد